O tym, że kultowe Vansy świetnie poddają się modyfikacjom
mogliśmy się przekonać nie raz (sama wspominałam już o tym w notce Fast Food But), a kolejnym dowodem jest czwarta odsłona współpracy amerykańskiej marki z
domem mody Kenzo.
Dyrektorski duet kreatywny Kenzo w osobach Humberto Leona i Carol Lim postawił tym razem na inspiracje rodem z dżungli. Pomysł ten - pokłosie podróży do Tajlandii i fascynacji tamtejszą fauną - zaowocował przekształceniem dwóch modeli Vansów (Authentic i Slip-On) w sześć kolorowych wariacji na temat umaszczenia pantery mglistej. Cętki w wersji Kenzo przybrały dość ekstrawaganckie, ale jednocześnie prawdziwie wiosenne barwy (od soczystej zieleni, przez słoneczną żółć, po energetyczny pomarańcz i elektryzujący kobalt), więc do miejskiej dżungli - w której na równi z maskowaniem stoi wyróżnianie się - pasują wyśmienicie!
Dyrektorski duet kreatywny Kenzo w osobach Humberto Leona i Carol Lim postawił tym razem na inspiracje rodem z dżungli. Pomysł ten - pokłosie podróży do Tajlandii i fascynacji tamtejszą fauną - zaowocował przekształceniem dwóch modeli Vansów (Authentic i Slip-On) w sześć kolorowych wariacji na temat umaszczenia pantery mglistej. Cętki w wersji Kenzo przybrały dość ekstrawaganckie, ale jednocześnie prawdziwie wiosenne barwy (od soczystej zieleni, przez słoneczną żółć, po energetyczny pomarańcz i elektryzujący kobalt), więc do miejskiej dżungli - w której na równi z maskowaniem stoi wyróżnianie się - pasują wyśmienicie!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz