19 maja 2015

Vans & Other Stories


Minęły już ponad dwa lata odkąd bezkrytycznie zachwycałam się obuwniczymi propozycjami marki & Other Stories i według praw miłosnej arytmetyki powinnam przez ten czas przejść od fazy romantycznego zauroczenia do fazy równowagi, ale… jak tu trzymać emocje na wodzy gdy na sklepowych półkach objawiają się połączone siły & Other Stories i Vans wspomagane przez samą Daphne Selfe?




Kapsułowa kolekcja ubrań i dopasowanych do nich trzech modeli Vansów (beżowe oraz biało-czarne slip-on i old school) trafiła do sprzedaży w kwietniu i jak zgodnie przyznają Nicole Wilson (& Other Stories) i Camille Thin (Vans) praca nad nią udowodniła, że obie marki mają więcej wspólnego niż mogłoby się na pierwszy rzut oka wydawać – choćby to, że wyżej od trendów stawiają indywidualny styl i chęć jego wyrażania. A że styl to coś zdecydowanie trwalszego niż przelotna moda podkreśla dobitnie towarzyszący kolekcji edytorial z udziałem 86-letniej supermodelki Daphne Selfe, która ma na sobie dokładnie te same stroje, co partnerująca jej w zdjęciach 22-letnia Flo Dron. I co tu dużo pisać, wygląda w nich równie dobrze... jeśli nawet nie lepiej niż pół wieku młodsza koleżanka po fachu!








źródło zdjęć: & Other Stories

1 komentarz:

  1. Ale świetne zdjęcia :) ja na https://butymodne.pl/daszynski-skora-ekologiczna-p141.f117.html znalazłam buty w których chodzę i ja i moja mama i jeszcze babcia :D także zgadzam się, że można znaleźć model uniwersalny i do tego bardzo wygodny :)

    OdpowiedzUsuń