13 grudnia 2013

Odmień swoje buty Broshką


Klipsy/broszki do obuwia to najlepszy patent na odmianę zawartości szafki na buty bez znaczącego uszczuplenia zawartości portfela. To także świetny pomysł na biznes w naturalny sposób łączący kobiecą słabość do mody z pasją do rękodzieła. O tym jak artystyczne hobby może nieoczekiwanie przerodzić się w sposób na życie opowiada Asia Gajny – miłośniczka szpilek i właścicielka sklepu broshka.pl

źródło: broshka.pl

Szafa Butoholiczki: Skąd się wzięła broshka.pl?

Asia Gajny: Broshka.pl nar­o­dziła się z połączenia osobistej potrzeby, pasji i przypadku. W 2012 roku w jednym z więk­szych sklepów obuwniczych w gratisie do zakupów otrzy­małam skórzane kokardki, które przy pomocy specjalnych klipsów można było doczepiać do butów. Chci­ałam dokupić kole­jne ozdoby, ale na pol­skim rynku nie znalazłam tego typu dodatków. Z własnej potrzeby zaczęłam więc zgłębiać techniki hand­made i podejmować próby samodzielnego tworzenia "broszek" m.in. przy pomocy tutoriali na YouTube. Zapisałam się też na kursy tworzenia biżuterii w stylu soutache oraz kanzashi i… rękodzieło powoli zaczęło stawać się moją kolejną pasją. Kiedy przypadkowo dowiedzi­ałam się o możli­wości otrzyma­nia dofinansowa­nia na własną działalność gospodarczą, najbliżsi zasug­erowali, że mogłabym zająć się na poważnie właśnie tworze­niem ozdób. Początkowo nie byłam przeko­nana do tego pomysłu  (ja - biotech­nolog - miałabym porzu­cić marzenia o karierze naukowej dla sprzedaży klipsów do butów?), ale nie mogłam zaprzeczyć, że kreatywna, artystyczna praca daje mi prawdziwą satysfakcję… Postanowiłam zaryzykować i od sierpnia br. prowadzę własny sklep.


źródło: broshka.pl


Co butoholiczki znajdą w jego ofercie?

Broshka.pl to przede wszystkim unikatowe, powstające zazwyczaj w jednym egzemplarzu, ręcznie wykonane klipsy do butów: różnorodne stylistycznie, kolorowe, tworzone kilkoma metodami handmade z filcu, koralików, kamieni naturalnych, pereł, guzików, właściwie wszystkiego co wpadnie mi w ręce. Co ważne, gotowe ozdoby mają cienkie, specjalnie zaprojektowane zapięcie, dzięki któremu nie tylko świetnie trzymają się obuwia, ale i nie przeszkadzają w chodzeniu. Dodatkowo jest ono zabezpieczone filcem, który chroni but przed przypadkowym zniszczeniem.

Oprócz przypinek w asortymencie Broshki są też proste baleriny, koturny i szpilki, z którymi klipsy komponują się najlepiej oraz różne modele torebek i breloków - te ostatnie to dzieła Marty, mojej współpracowniczki, która z kilku korali czy kamyków potrafi wyczarować prawdziwe cuda!... 

źródło: broshka.pl


Co Was inspiruje? Skąd czerpiecie pomysły na coraz to nowe ozdoby pojawiające się na broshka.pl?

Inspiracją dla naszej pracy jest najczęściej moda – zarówno ta z kolorowych magazynów, internetu, jak i ta z ulicy – oprócz niej także przyroda oraz oczywiście potrzeby ludzi, dla których robimy nasze drobiazgi. Ostatnio np. skupiłam się na klipsach do butów ślubnych, bo chyba każda dziewczyna, która szukała czółenek pasujących do sukni ślubnej potwierdzi, że nie jest to łatwe zadanie - a dzięki klipsom najzwyklejsze białe szpilki można zamienić w piękne i zarazem oryginalne ślubne buty.

Skoro już mowa o klientkach… Czy realizujecie także ich indywidualne projekty, wizje, prośby?

Oczywiście! Zdarzyło się nam już nie raz otrzymać fotografię z prośbą odtworzenia ozdoby, która się zniszczyła czy zgubiła, w każdej chwili można też do nas napisać i podzielić się własnym pomysłem na klipsy czy brelok - takie zamówienia to dla nas i przyjemność, i prawdziwe wyzwanie!

Życzę zatem wielu takich wyzwań w nadchodzącym roku! A czego życzy sobie sama Broshka?

Mnóstwa nowych inspiracji i zadowolonych klientek :-)

Oby się spełniło, dziękuję za rozmowę!

źródło: broshka.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz